Subserial Network (2018)

PC / Macintosh
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Matilde Park, Penelope Evans, Sarah Mancuso, BARCHboi, Jonathan Levstein en Henry Faber
Uitgegeven door Aether

Duik in het mesh-netwerk van de post-singulariteit. Synthetische mensen, gebouwd als individuele recreaties van de originele menselijke zelf, creëren een revolutie tegen hun richtlijn. Ze installeren een seriële poort, wijzigen hun lichaam en vervormen hun menselijke gelijkenis om meer machine te worden. Met behulp van een communicatiesuite op je bureaublad, is het jouw taak om hun leider te vinden en hun revolutie te beëindigen.