Tales of the Neon Sea (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Palm Pioneer
Uitgegeven door Zodiac

In de nabije toekomst vertrouwen mensen en bewuste AI-robots op elkaar om te overleven, ondanks groeiende spanningen en wederzijds onbehagen. Als voormalig veteraan politiedetective ben je nu, na jaren van frustratie en ontgoocheling, met pensioen. Je brengt je dagen dronken door terwijl je willekeurige klusjes aanvaardt als een privé-detective. Ondanks de verblindende kunstmatige lichten is de stad niet in staat om de schaduw van hebzucht en lust te verbergen. Tegen wil en dank raak je verwikkeld in een nieuw complot...