Death Duel (1992)

Sega Mega Drive/Genesis

Ontwikkeld door Punk
Uitgegeven door Razorsoft

In het jaar 2140 heeft corruptie binnen de Galactische Federatie tot een rift geleid. Negen van de tien bondgenoten besluiten een eigen Federatie te vormen. Hierdoor is de controle op het vliegverkeer van de Melkweg echter danig verslechtert. De Federaties hebben te kampen met een verlies aan voorraden en aanvallen van ruimtepiraten. Het geschil kan alleen worden opgelost met een dodelijk duel om te beslissen wie van de tien de ultieme controle krijgt. Jij bent Barrett Jade, een mecha-piloot, klaar om de mensheid te laten zegevieren!