Imperator: Rome (2019)

Strategy
single player / online

Ontwikkeld door Paradox
Uitgegeven door Paradox

Dit vervolg op Europa Universalis: Rome speelt zich af omstreeks de vierde en de eerste eeuw v.Chr. en situeert zich omstreeks de oprichting van het Romeinse Rijk. Kies een rijk en ontwikkel deze tot de machtigste ter wereld over meerdere eeuwen. De diepgaande strategische mogelijkheden bieden je de kans om je te focussen op handel, de groei van je leger, de ontwikkeling van kennis en tal van andere facetten.

avatar van patenpac
Tot nog heden mis ik iets aan deze nieuwe Paradox titel. Het lijkt me allemaal niet zo diepgaand en uitdagend als andere titels van deze uitgever. Afwachten wat toekomstige patches en DLC's te bieden hebben.

avatar van Eliandjiee
patenpac schreef:

De reviews zijn redelijk positief maar consumenten beoordelen de game kritischer overal. Ook wel logisch gezien de games van Paradox vaak meerdere prijzige DLC's nodig hebben voordat ze echt goed en speelbaar zijn.

Ik haal mijn Rome fix wel bij Rome Total War en mijn Paradox fix bij Europa Universalis IV .