Poop Slinger (2018)

PlayStation 4 / PC

Ontwikkeld door Diggidy
Uitgegeven door Limited Rare en Diggidy

Neem je katapult ter handen en elimineer het doelwit in ieder van de beschikbare mappen om een stevige bonus te verdienen. Scoor zoveel mogelijk punten om nieuwe mappen, slingshots en modificaties te ontgrendelen. Er zijn vier spelmodi beschikbaar en twaalf mappen, waaronder drie Zombie-levels.

1,5
Voor een spel uit 2018 ziet dit er grafisch slecht uit. In de titel zit het hele spel : je mikt met kak naar de voorbijgangers om punten te scoren. Scoor je voldoende punten dan ga je naar een volgend level. Ik snap niet goed waarom er nog dergelijke onzin op de markt komt. Grappig is het wel voor eventjes maar na een dag of twee heb je het door gebrek aan variatie wel gezien.

Ja, maar vind het maar eens fysiek op de PS4, dan ben je plots rijk!