Star Wars Jedi: Fallen Order (2019)

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Ontwikkeld door Respawn
Uitgegeven door Electronic Arts

Het verhaal situeert zich kort na de gebeurtenissen uit Revenge of the Sith. Volg de jonge padawn Cal Kestis. Na de afkondiging van Order 66 - een oproep om de gehele Jedi orde van de kaart te vegen - ben jij één van de laatste overgebleven Jedi. Het is jouw taak om je training als Jedi te voltooien als eerste stap om de Jedi orde in het geheim weer opnieuw op te bouwen.

• vanaf 15 november te koop voor de PC
  • vanaf 15 november te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf 15 november te koop voor de Xbox One

Eerste gameplay beelden zien er interessant uit

Check:

De eerste gameplay van Star Wars Jedi: Fallen Order | Nieuws | InsideGamer.nl

Ik wacht netjes tot E3 volledig is afgelopen en bekijk de samenvattingen wel. Deze heb ik toevallig wel even zien langskomen vanmiddag ergens. Zag er inderdaad niet slecht uit.

avatar van legian
Ik ben nog niet overtuigd, krijg hier een erg groot The Force Unleashed gevoel bij. Alsof ze al die jaren hebben stilgestaan. Alleen kwam die hoofdpersoon niet zo saai en generiek over als deze.
En de stormtroopers zijn wel heel dom geworden, drie keer schieten en dan wachten tot je collega is vermoord om pas weer in actie te komen. Het is ver van indrukwekkend te noemen vind ik.
Ze mogen daarnaast de verschillende aanvallen ook wel wat uitbreiden. Bij elke Force pull dezelfde reactie zien toont ook geen creativiteit.

Maargoed heb wel enigszins vertrouwen in Respawn dat ze wat netjes weten af te leveren. Ik hoop alleen dat ze niet teveel een traditioneel EA vehikel gaan afleveren.

Toch best zin hierin.

Ga hem dan ook wel even halen tegen die tijd.

Laatste beelden hebben me wel iets positiever gestemd, zou zomaar kunnen dat het nog best aardig sfeertje proeven is ondanks alles na vele jaren afwachten.

Hoofdpersoon kan wellicht nog groeien in zijn rol, die van Force Unleashed vond ik overigens ook niet veel, vind hem beter nu in Days Gone.

Kyle Katarn ja dat was nog eens een knalharde knakker.

Het is duidelijk dat ze voor een meer kiddie lees 'padawan' benadering zijn gegaan hier, wie weet valt alles daarmee uiteindelijk dan toch op z'n plekje.

Die eerlijke kans gaat het in ieder geval wel krijgen van mij.