The Surge 2 (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
single player / online

Ontwikkeld door Deck13
Uitgegeven door Focus

De grote catastrofe die de megacorporatie CREO heeft getroffen breidt zich gestaag uit over de rest van het land. In een poging dit tegen te houden plaatst men meteen een quarantaine rond de stad Jericho City. Terwijl de stad verzwolgen wordt door doorgedraaide werkrobots, nano-virus geïnfecteerde zombies, en alles overnemende AI, proberen de laatste mensen wanhopig te overleven. Als een van de overlevenden, gevangen in deze tot moordmachine verworden metropool, zal je een manier moeten vinden om te ontsnappen.

• vanaf dinsdag 24 september te koop voor de PC
  • vanaf dinsdag 24 september te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf dinsdag 24 september te koop voor de Xbox One

avatar van JacoBaco
Helaas nog geen release datum.