Sid Meier's Civilization VI: Gathering Storm (2019)

PC / Macintosh
Strategy

Ontwikkeld door Firaxis
Uitgegeven door 2K

In Gathering Storm, de tweede uitbreiding voor Civilization VI, is de wereld om je heen nog levendiger dan ooit. Plan je weg naar de overwinning voor je volk door nieuwe geavanceerde technologieën en ingenieursprojecten te ontwikkelen, en met de internationale gemeenschap te onderhandelen over belangrijke problemen tijdens het wereldcongres. De keuzes die je maakt in het spel hebben invloed op het wereldwijde ecosysteem, en kunnen een impact hebben op de toekomst van de hele planeet. Ook zijn er acht nieuwe beschavingen, negen nieuwe leiders, en zeven nieuwe wereldwonderen beschikbaar, alsook verschillende nieuwe eenheden, districten, gebouwen en verbeteringen.