Buzz! The Hollywood Quiz (2007)

PlayStation 2
Party

Ontwikkeld door Relentless

Buzz de quizmaster presenteert in The Hollywood Quiz samen met zijn assistente Rose een nieuwe quiz. Duik in de wereld van celebrities en film en beantwoord meer dan vijfduizend vragen door middel van Quotes, Trivia of videoclips!

avatar van Duke Nukem
Buzz! The Hollywood Quiz is een leuk party spelletje als je familie of vrienden hebt die met jou willen spelen, en als je over veel filmkennis beschikt. Persoonlijk hou ik meer van de Buzz games met algemene kennis vragen, voor de afwisseling die ze bieden, zoals Buzz! The Mega Quiz of Buzz! The Big Quiz. De gastheer is nog steeds even vervelend, maar dat zijn echte quizmasters vaak ook! Dit spel is aanbevolen voor liefhebbers van Quizzen die over een PS2 beschikken.

tovenaar schreef:
de host is ont-zet-tend tenenkrommend met de vertaalde filmquotes etc, etc... maar tóch heb ik hier weer ontzettend grappige uren door meegemaakt.
Die vertaalde filmquotes zijn inderdaad erg stom.

avatar van Q jones
Jammer dat er zoiets niet meer is. Ik vond het altijd zo lachen met zijn vieren met een deuzige knop in je handen lekker quizen. Goede oude tijd