Judgment (2018)

Alternatieve titel: Judge Eyes: Shinigami no Yuigon

PlayStation 4 / Google Stadia

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

In deze spin-off van Yakuza volgen we het verhaal van Takayuki Yagami, een voormalig advocaat die privé-detective is geworden. In 2018 werd Kamurocho geschokt door een reeks brute moorden, waarbij drie yakuza-leden uit het Kansai gebied in drie maanden tijd werden vermoord. Nu is het aan Yagami om de zaak op te lossen, maar daarvoor zal hij diep in de onderwereld moeten duiken.

• vanaf vrijdag 23 april te koop voor de Google Stadia