CrossCode (2018)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Radical Fish
Uitgegeven door Deck13, DANGEN en Whisper

CrossCode is een retro-geïnspireerd 2D actie RPG die zich afspeelt in een verre toekomst. Spelers besturen het stomme personage Lea, terwijl ze zich verliest in een fictieve MMORPG genaamd CrossWorlds. Hoe verder ze echter komt in het spel, des te meer de gebeurtenissen in game de werkelijkheid lijken te beïnvloeden.

• vanaf donderdag 9 juli te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf donderdag 9 juli te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf donderdag 9 juli te koop voor de Xbox One

avatar van mister-fool
Gekocht bij de steamsales. Verdomd fijne action-rpg in de stijl van Secret of Mana. De humor in het spel is verder erg aangenaam; houdt het spel ietwat luchtig.