The Itchy & Scratchy Game (1994)

Super NES / Sega Game Gear

Ontwikkeld door Bits
Uitgegeven door Acclaim

In de game speel jij Itchy de muis. Het is de bedoeling om in diverse levels Scratchy de kat een kopje kleiner te maken door middel van diverse wapens die verspreid liggen. De zeven levels bestaan uit doolhoven van deuren en platforms en jij moet op zoek naar Scratchy. Als je hem hebt verslagen keert hij vaak terug in een andere kwadere vorm waardoor je hem nog een keer moet verslaan.

Toen ik deze game speelde had ik geen weet van Itchy & Scratchy en ook niet van The Simpsons. Ik noemde de twee altijd Tom & Jerry ( al wist ik toen wel wie Tom & Jerry echt waren). Ik vond hem in elk geval behoorlijk komisch en ik kon nooit langs Scratchy als eindbaas komen. Toch een best leuke game.