Daggerhood (2019)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / PlayStation Vita
Action / Platform

Ontwikkeld door Woblyware
Uitgegeven door Ratalaika

Elke man moet wel iets kunnen en Vincent S. Daggerhood was goed in stelen. Met zijn vingervlugge handen was er geen buit die hij niet kon jatten, en geen schatkist waar hij niet mee kon ontsnappen. Het leven was goed voor Daggerhood, tot die noodlottige dag waarop hij eindelijk werd gepakt, en, in de naam van gerechtigheid, werd verbannen naar de verlaten grotten om te boeten voor zijn misdaden. Maar dit is niet het einde van Daggerhood’s verhaal. Het is slechts het begin. Daggerhood, verlangend naar vrijheid en hunkerend naar vergelding, heeft zijn pijlen gericht op het stelen van het goud van de koning en daarbij heeft hij jouw hulp nodig. In deze actieplatformer vlam je door vijf werelden en 100 levels, met in totaal vijf eindbazen.