Super Mario Maker 2 (2019)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Nintendo

In Super Mario Maker 2 krijgen spelers wederom de kans om de Super Mario levels van hun dromen te ontwerpen en met de wereld te delen. Dit keer met nog meer thema's, tools, voorwerpen en functies, zoals Custom Scroll en Coin Counter.

Hij komt pas in juni... het is nu februari en het duurt nu nog maanden voor er weer een noemenswaardige titel komt hier baal ik wel van. Ik heb iets nieuws nodig!..

banjo schreef:

Voor je het weet is het juni.

En deze krijgen we ook nog
Yoshi's Crafted World (2019)

-marco- Yoshi is altijd leuk maar ik heb op een of andere manier niet het geduld om dit soort spellen uit te spelen..

avatar van youngtick
Mijn volgende aanwinst voor de Switch. Het eerste deel met plezier veel gespeeld.

16 mei komt er gameplay beelden/uitleg in de Nintendo direct

avatar van youngtick
Yes, en ik heb het net gezien. I wanna have it like big time.

Heel dope. Het kan dus nog beter en meer dan deeltje 1. Echt zin in!!

Voor diegenen die het hebben gemist, check;

Super Mario Maker 2 Direct 5.15.2019 - YouTube

Leuk voor als je hier zin in heb.

Heb ik niet.

Als ik zelf levels wilde ontwerpen was ik wel in de industrie gaan werken.

Ik kom al niet door de enorme hoeveelheid levels van New Super Mario Bros Deluxe heen. Ik heb ook geen interesse in het zelf bouwen van levels. Maar het ziet er enorm leuk uit voor wie creatief is en tijd heeft. Ben benieuwd. Deel 1 ook niet gespeeld trouwens.