Firewall: Zero Hour (2018)

PlayStation VR
single player / online

Ontwikkeld door First Contact
Uitgegeven door Sony

Neem plaats in een team van vier spelers in deze tactische shooter - en ga de strijd aan met vier uitdagers in één van de exotische online mappen. Je dient goed samen te werken en strategisch te werk te gaan om de vijandige spelers uit te schakelen en je doelen veilig te stellen. Je wapens en uitrusting zijn aan te passen met diverse modificaties welke je de tactische overhand kunnen geven.

Deze maand gratis op Ps Plus!