Man of Medan (2019)

Alternatieve titel: Dark Pictures Anthology - Man of Medan, The

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Ontwikkeld door Supermassive
Uitgegeven door Bandai Namco

Op een boot in de Stille Zuidzee zijn vier jongeren en hun skipper op een plezierreis in de buurt van een wrak daterend uit de Tweede Wereldoorlog. Maar alles draait anders uit dan gepland. Voor ze het weten ontketent er een storm en komen ze op een geest-schip terecht.

• vanaf vrijdag 30 augustus te koop voor de PC
  • vanaf vrijdag 30 augustus te koop voor de PlayStation 4