Apex Legends (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
online

Ontwikkeld door Respawn
Uitgegeven door Electronic Arts

In deze Battle Royale-shooter gaan teams van legendarische personages de strijd met elkaar aan. Ieder team is opgemaakt uit personages welke allen een unieke rol bezitten. Zo zijn er karakters met offensieve, defensieve en support vaardigheden. Struin met je team de map af op zoek naar wapens, ammo en andere hulpmiddelen en zorg ervoor dat jijzelf en je teamgenoten het langste staande houden.

avatar van horizon
Leuk!

25 miljoen installaties .
2 miljoen actief gelijktijdig.

Free to play. Af bij launch. Geen noemenswaardige bugs.

En fijne vlotte gameplay. Geen bouwen zoals fortnite.
De titanfall ervaring is merkbaar bij Respawn.