Sky Gamblers: Afterburner (2019)

Nintendo Switch
Flight / Action

Ontwikkeld door Atypical
Uitgegeven door Atypical

Stap in de cockpit en maak je klaar om het luchtruim te betreden. Er zijn meer dan 100 vliegtuigen. Speel wapens en verdediging vrij, verbeter ze en pas ze aan. Ontdek het verhaal van grote dapperheid en verraad in de singleplayer-campagne. Dit is geen gemakkelijke taak. Je zult door enorme open wereldgebieden met grote steden zoals San Francisco en Rio de Janeiro vliegen. Het gevaar ligt overal op de loer: vijandelijke straaljagers, zwaarbewapende slagschepen en luchtafweergeschut. Verbeter je ontwijkende manoeuvres, vecht-skills en targeting-vaardigheden tegen de AI en bereid je voor op online PVP of PVE. Ervaar non-stop actie tegen of samen met anderen online in maximaal zeven-versus-zeven-gevechten.