The Path of Motus (2018)

Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4 / PC

Ontwikkeld door MichaelArts
Uitgegeven door MichaelArts

Laat je je dromen door andere mensen dwarsbomen? Een goblindorp zit al een lange tijd gevangen in een mysterieus bos. Iedereen die probeert te ontsnappen, keert hopeloos en teneergeslagen terug. Een jonge goblin, Motus, besluit een reeks bruggen in het bos te bouwen. Maar al gauw stuit hij op pestkoppen die harde woorden gebruiken om hem te stoppen. Gebruik op tactische wijze taal om de pestkoppen het hoofd te bieden. Bouw bruggen en los puzzels op. Overwin uitdagingen waardoor Motus langzaam groeit van kind tot volwassene.