Spoiler Alert (2014)

Nintendo Switch / PC / Macintosh / Apple iOS / Android
Action / Platform

Ontwikkeld door Megafuzz
Uitgegeven door tinyBuild en Megafuzz

Spoiler Alert is een game die je platformvaardigheden op de proef stelt. Deze game speel je achterstevoren. Als je aan deze game begint, is hij al uitgespeeld. De eindbaas is verslagen, de munten zijn verzameld en de prinses is gered. Maar waarom is dit zo? Het is aan jou om dat te achterhalen. Je moet de munten ontverzamelen, de vijanden weer tot leven wekken en gemene tijdparadoxen ontlopen. Met andere woorden, je moet de game onvoltooien door hem achterstevoren te spelen.