AWAY: Journey to the Unexpected (2019)

PC / Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Aurelien Regard en Jim Gennisson
Uitgegeven door Playdius en Plug In Digital

Welkom bij een FPS waar je je goed bij voelt. Een kleurrijk avontuur waarin actie, onderhandelingen en rogue-lite-elementen worden gecombineerd. Je speelt een kind dat geen held of krijger is. Maar met de kracht van vriendschap kun je elke hindernis op je weg overwinnen. Kies je pad door de levels, ontdek het luchtige verhaal en zoek vooral bondgenoten. Alle gekke en krachtige personages die je ontmoet, kunnen in de eerste persoon worden gespeeld en het is aan jou om de juiste antwoorden te vinden om ze bij je team toe te voegen. Idiote werklui, mysteries uit de ruimte, rare vrienden en snelle gevechten wachten op je.

Voor mij één om in de gaten te houden!

Hm, grappig. Had m al wel ge-spot, maar had geen idee dat 'ie gemaakt was door de dev van Next Penelope (ex Arkedo Studio). Wil deze ook wel eens checken.