Airheart: Tales of Broken Wings (2018)

Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4 / PC / Macintosh
Action / Shooter

Ontwikkeld door Blindflug
Uitgegeven door Blindflug

Airheart is een vliegtuigactiegame waarin elk kleurrijk level bovenop het vorige is gebouwd, helemaal tot in de stratosfeer. Welkom in Granaria, een stad die in de wolken zweeft. Ontmoet Amelia, een jonge piloot en vissersvrouw die ervan droomt de rand van de wereld te bereiken. Luchtvissen is een gevaarlijk beroep geworden door de piraten die overal rondzwerven. Dus start je motor, bewapen je vliegtuig en maak je klaar om de vangst van je leven te doen! Airheart combineert twinstick-gameplay met een schitterende, kleurrijke wereld waarin je kunt gaan en staan waar je wilt. Versla je vijanden en gebruik hun schroot om nieuwe onderdelen voor je vliegtuig te maken. Bouw en probeer meer dan 40 wapens en vliegtuigonderdelen.