Necrosphere Deluxe (2017)

Nintendo Switch / PlayStation Vita / PlayStation 4 / PC / Macintosh / Xbox One
Action / Platform

Ontwikkeld door Cat Nigiri
Uitgegeven door Cat Nigiri, Unties en Sony Music Entertainment

Necrosphere is waar je naartoe gaat als je sterft, ongeacht of je goed of slecht bent. Je ziet daar geen andere mensen. Er is niets te doen, behalve te wachten op de eeuwigheid. Zodra agent Terry Cooper in de Necrosphere belandt, leert hij over de portalen die hem terug kunnen brengen naar de wereld van de levenden (ook wel Normalsphere genoemd). De game is een moeilijke metroidvania die met twee knoppen bestuurd wordt.