FutureGrind (2019)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PC
Racing / Platform

Ontwikkeld door Milkbag
Uitgegeven door Milkbag

Pak je motor en ga de rails op in FutureGrind, een stunt-racegame die draait om tricks, techniek en snelheid. Gebruik je futuristische motor om enorme combo's te maken op circuits met zwevende rails, maar pas op: als je de verkeerde kleur raakt, explodeer je meteen. Als je je sponsors tevreden houdt, verdien je nieuwe motoren en race je over ongelooflijke circuits die gemaakt zijn voor pro's. Maar niet alles is wat het lijkt. Iemand houdt je nauwlettend in de gaten. Wie is hij, en wat is hij met je van plan? Daag jezelf uit en grind op de zware bas van een originele soundtrack van bignic.