When Ski Lifts Go Wrong (2017)

Nintendo Switch / PC / Macintosh
Puzzle / Simulation

Ontwikkeld door Huge Calf
Uitgegeven door Huge Calf en Curve Digital

Bouw skiliften, springschansen en bruggen van verschillende materialen om je passagiers door elk level te vervoeren. Krijg de touw-physics onder de knie en leer hoeveel druk en spanning ze uitoefenen op de verschillende gebouwen die je neerzet. In When Ski Lifts Go Wrong begin je in de heuvels en trek je omhoog naar de barre pieken. Los zorgvuldig ontworpen scenario's op om elke passagier te helpen zijn bestemming te bereiken.