The Hong Kong Massacre (2019)

PlayStation 4 / PC
Action / Shooter

Ontwikkeld door Vreski
Uitgegeven door Vreski

Gesitueerd in het Hong Kong van 1992 volg je een voormalig agent die wraak zoekt op degene die zijn partner heeft vermoord. Baan je al schietend een weg door levels die variëren van restaurants tot op de daken, terwijl je de omgeving naar jouw hand zet door middel van slow motion. Ieder level kent vele uitdagingen, waarbij je tijdens het verhaal nieuwe wapens ontgrendeld.

Lijkt mij erg nice, beetje in de stijl van 'Max Payne'. En dan te bedenken dat hier maar twee mensen aan hebben gewerkt.

't lijkt me meer een directe "Hotline Miami"-clone, tenminste gebaseerd wat ik op de trailer zie.

Grovonion schreef:

En dat terwijl daar de opvolger van er ook aan zit te komen in de vorm van Shakedown Hawaii

centurion81 schreef:

Dat heeft helemaal niets met Hotline Miami te maken. Shakedown Hawaii is een soort van sequel op Retro City Rampage.

Sinner schreef:

Ahh yes, is ook zo!

avatar van Sateck
Ziet er heel tof uit. Maar ik heb het gevoel dat ik hier heel snel op uitgekeken ben.