Touhou Double Focus (2014)

Alternatieve titels: Double Focus: Aya to Momiji no Dangan Shuzai Kikou | Double Focus: Aya and Momiji - Bullet Coverage Travelogue

PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita
Platform / Action

Ontwikkeld door Aqua Style
Uitgegeven door Mediascape en Nippon Ichi

In deze metroidvania game in het Touhou Project universum volgen we twee van de Shrine Maidens die vastbesloten zijn een actievol artikel te schrijven voor hun reiskrant. Maar als Aya Shameimaru en Momiji Inubashiri door een magisch boek worden opgezogen, komen ze in een onbekende wereld tercht. Vecht je een weg door dit magische land en ontdek diens geheimen om het beste reisverslag ooit te kunnen schrijven.