Nioh 2 (2019)

PlayStation 4

Ontwikkeld door Team Ninja
Uitgegeven door Koei Tecmo en Sony

Keer terug naar feodaal Japan en ga de strijd aan met de Yokai, demonen uit de onderwereld. De legendarische Amrita steen, die stervelingen de kracht van goden kan geven, wordt bewaard en bewaakt door een sekte van samoerai. Maar als interne conflicten het land steeds meer verdelen, dreigt de steen wederom in verkeerde handen te vallen. Hierdoor komen er steeds meer scheuren in de sluier die onze wereld van het demonenrijk scheidt. Aan jou, als trouwe wachter, om delen van de kracht van de Amrita te gebruiken om dit tegen te gaan. Maar pas op dat deze demonische gaven geen bezit van je nemen.