Lagrange Point (1991)

Alternatieve titel: Raguranju Pointo

Nintendo Entertainment System

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

In de 22e eeuw is de mensheid begonnen te emigreren naar de ruimte. Op de Lagrangepunten tussen de Zon en de Aarde werden drie enorme ruimtekolonies gebouwd, het Isis-cluster genaamd. Bestaande uit twee kunstmatige biosferen, Land-1 en Land-2, en een satelliet. Maar in het jaar Isis 0024 (55 jaar nadat het cluster werd gebouwd), vond er echter een virusuitbraak plaats op Land-2. Alle pogingen tot contact werden alleen maar met ruis beantwoord. Nu benadert een onderzoeksteam, onder leiding van de piloot Jin, het rampgebied.