Toejam & Earl: Back in the Groove! (2019)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / PC / Macintosh

Ontwikkeld door HumaNature
Uitgegeven door Adult Swim, Limited Run en HumaNature

ToeJam en Earl zijn terug op aarde in ToeJam & Earl: Back in the Groove!, een roguelike avontuur met hiphop en throwbacks naar de klassieker uit 1991. Werk samen om geheime locaties en verborgen voorwerpen te ontdekken en nieuwe vrienden te maken in deze constant veranderende en onvoorspelbare wereld! ToeJam & Earl: Back in the Groove! is een mash-up van de allerbeste functies uit de klassieke games, samen met vele verbeteringen.