Mario & Luigi: Bowser's Inside Story + Bowser Jr.'s Journey (2019)

Nintendo 3DS

Ontwikkeld door AlphaDream

Mario en Luigi hebben opdracht gekregen om een geneesmiddel te vinden voor de blorbs, een ziekte die al het leven in het Paddenstoelenrijk in gevaar brengt. Maar dankzij Fawful zijn de twee broers opgeslokt door Bowser. Hun avontuur brengt ze dus naar het hol van de leeuw, waardoor Bowser het koninkrijk moet afspeuren naar het geneesmiddel. De enige manier om verder te komen is door te wisselen tussen de broers en Bowser. De grote slechterik zorgt zelfs voor extra spierkracht tijdens monsterlijke eindbaasgevechten! Versla ze allemaal in deze RPG vol actie en zie wat er achter de schermen plaatsvindt in het onvertelde verhaal van Bowser Jr.

Deze vandaag opgesnord voor een goede prijs. Blijkbaar heeft zich deze dusdanig slecht verkocht dat de studio (AlphaDream) erachter de deuren moest sluiten. Erg spijtig nieuws vond ik dat.

Tenminste gaat dit spel vermoedelijk nog wel een collectors-item worden omwille van de lage circulatie voor een Nintendo game en dus in waarde toenemen. Voor 20€ neem ik echter ook het risico dat dat niet zo gaat zijn