Voxel Sword (2018)

Nintendo Switch / PC
Action / Shooter

Ontwikkeld door SAT-BOX
Uitgegeven door SAT-BOX

Voxel Sword is een actiegame waarin je monsters te lijf gaat met allerlei wapens. Dit doe je in Voxel, een speelgoed-fantasie-wereld. Mens en monster hebben hier elke dag samengewerkt en in vrede geleefd, tot op een dag de balans verstoord raakte. Word meester van de unieke functies van elk level en de verschillende wapens, en versla de monsters die op je af komen. Multiplayer is er voor tot vier spelers, waarin je samen kunt werken tegen monsters, of het tegen elkaar op kunt nemen.