Hellpoint (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Cradle
Uitgegeven door tinyBuild

Betreed de ongure gangen van een verlaten ruimtestation, zwevend in de zielverzwelgende leegte van het heelal. Ontdek de verwarde reeks van gebeurtenissen die hebben geleid tot een occulte quantum-catastrofe. Jaag of word opgejaagd door krankzinnige mutanten, decadente demonen en afgrijselijke ruimtemonsters, allemaal onder constant toezicht van een alles verslindend zwart gat.

Space Souls! Vind 't niet meteen jawdropping uitzien, maar toch intrigued...

avatar van mister-fool
Interesting. Ik ben doorgaans wel geïnteresseerd in een nieuw soulskloons. Niettemin zijn er maar weinig spellen die ook maar enigszins in de buurt komen van de sfeer en spanning van de originelen.(Salt & Sanctuary en Momodora: Reverie Under the Moonlight komen in gedachte op). Hopelijk weet dit spel te verrassen.