Code: Realize - Wintertide Miracles (2017)

Alternatieve titel: Code:Realize - Shirogane no Kiseki

PlayStation 4 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Otomate
Uitgegeven door Idea Factory en Aksys

Cardia lijdt aan een mysterieuze aandoening welke haar bloed giftig maakt en één enkele aanraking dodelijk is. Zodoende leeft ze in isolement in een reusachtige villa aan de rand van Londen. Een aaneenschakeling van gebeurtenissen zorgt ervoor dat zo op de hielen wordt gezeten door de koninklijke garde en ontvoerd door de meesterdief Arsene Lupin.

• vanaf vrijdag 15 februari te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf vrijdag 15 februari te koop voor de PlayStation Vita