Gem Crash (2018)

Nintendo Switch
Action / Puzzle

Ontwikkeld door Double Drive
Uitgegeven door Double Drive

Je speelt dit actie-puzzelspel door de buitenste ring van het speelveld te roteren. Kaats de bal en vernietig de edelstenen binnen de tijdslimiet. Als je erin slaagt de Prism Gem te vernietigen, gaat het spel over in Fever Time. Hierdoor krijg je de kans een Bonus Gem te vernietigen en bonuspunten te scoren. Probeer je score te verbeteren door je bal te upgraden en andere voorwerpen te gebruiken!