My Memory of Us (2018)

PlayStation 4 / Xbox One / PC
Action / Puzzle

Ontwikkeld door Juggler
Uitgegeven door IMGN.pro

Een jongen en een meisje leven in een tijd waar een extreem regime de mensen in twee kampen verdeelt. Wanneer je rood gemarkeerd wordt, worden je bepaalde mogelijkheden afgenomen en ben je slechts burger tweede klasse. In deze wereld speel je een jongen die samen met een rood gemarkeerd meisje probeert te vluchten. Dit doe je door eigenschappen van beiden te combineren en kleine puzzels op te lossen.