Pic-a-Pix Pieces (2019)

Nintendo Switch / PlayStation Vita / PlayStation 4
Puzzle

Ontwikkeld door Lightwood
Uitgegeven door Lightwood

Pic-a-Pix is een logicagame, ook wel bekend als Picross, Nonogram of Hanjie, waarin je spectaculaire afbeeldingen onthult door puzzels op te lossen. In Pic-a-Pix Pieces zijn grote afbeeldingen opgedeeld in meerdere kleine stukjes. Elk stukje vormt een deel van de puzzel en door ze allemaal op te lossen onthul je een fantastische afbeelding. Speel alleen of los puzzels op met je vrienden! Je kunt met maximaal vier spelers samen spelen. In de handheldstijl kun je ook het touchscreen als besturing gebruiken. Er zijn meer dan 300 puzzelrasters, van 10x10 tot 20x20. Er zijn in totaal 20 grote, kleurrijke afbeeldingen.