Regions of Ruin (2018)

PC / Macintosh
Simulation / RPG

Ontwikkeld door Vox
Uitgegeven door Poysky

Regions of Ruin is een 2D side-scrolling RPG met stedenbouw, waarbij je kennis maakt met een open wereld die je held en nederzetting steeds verder uitdagen naarmate je invloed op het enorme continent toeneemt. Ontdek een onheilspellend land, geteisterd door honderden jaren van ontbering. Waar koninkrijken zijn opgestaan ​​en gevallen en nederzettingen aan de lopende band verwoest of overheerst worden door strijdende groepen. Grote mysteries liggen er onder het oppervlak verborgen en wachten om te worden opgegraven. Deze kunnen voor je nederzetting van grote waarde zijn, mits je hun eeuwenoude beschermers weet te verslaan.