Yakuza: Kiwami 2 (2017)

PlayStation 4
Fighting / RPG

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Kiwami 2 is een remake van Yakuza 2 waarin we de rise en fall volgen van Kazuma Kiryu, de Dragon of Dojima. Een jaar nadat hij zijn vroegere leven in de Tojo-clan achterliet, wordt de ex-yakuza teruggeroepen. Wanneer de vijfde voorzitter van de clan, Yukio Terada, wordt vermoord door huurmoordenaars van de Omi-alliantie, zal kiryu terug moeten keren naar Kamurocho om een totale oorlog te voorkomen. Ook is er nu de toevoeging van het Majima Saga, waarin we de constructiecarrière van Kiryu's ex-rivaal, Goro Majima, kunnen volgen.