Job the Leprechaun (2013)

Nintendo Switch / PC / Nintendo Wii U / Macintosh / Android
Action / Platform

Ontwikkeld door Herrero
Uitgegeven door Herrero

Help Job the Leprechaun om zijn vriend Eri te redden in deze klassieke platformgame. Verzamel alle klavers in het level en zoek de deur om naar het volgende level te gaan. Goblins, zombies, rupsen en nog veel meer monsters zullen proberen je te stoppen. Gebruik je toverhoed om tegen ze te vechten. Je bent niet alleen in dit avontuur. Je zult vrienden ontmoeten, zoals Catalina Cow en The Elf.