Mad Age & This Guy (2017)

Nintendo Switch / PC
Action / Puzzle

Ontwikkeld door Atomic Wolf
Uitgegeven door Atomic Wolf en SimFabric

Deze game is een mix van Bomberman met een puzzle game. Dit is het tijdperk van stoom. Dit is de tijd van ongekende technologieontwikkeling die nog nooit eerder is vertoond. Dit is het tijdperk van wetenschap, onderzoek en uitvindingen. Deze wereld heeft echter ook een andere kant, waarvan niet iedereen op de hoogte is. Deze wereld zit vol gekke wetenschappers die van plan zijn om moderne technologie te gebruiken voor een duister doel: ze willen de wereld overnemen. Maar wanneer het kwaad sterker wordt, zal hij verschijnen. Hij is de geheimagent van een elite-eenheid die ervoor moet zorgen dat de nieuwste wetenschappelijke uitvindingen niet in de verkeerde handen vallen.