Catastronauts (2018)

Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4 / PC
Action / Party

Ontwikkeld door Inertia
Uitgegeven door Inertia

Verzamel je vrienden en word lid van de beroemde ruimtevloot in deze snelle partygame. Kun jij meedogenloze rampen overleven en je schip lang genoeg bijeenhouden om de vijandelijke indringers te vernietigen? Repareer systemen, blus brandjes, bewapen de torpedo's, vermijd dodelijke zonnevlammen, vernietig je vrienden en kloon ze weer terug; het kan allemaal in het leven van een Catastronaut!