TrackMania United (2007)

Racing / Puzzle

Ontwikkeld door Nadeo
Uitgegeven door Focus

TrackMania United voegt alle voorgaande TrackMania spellen samen en smelt dit om in een volledig nieuwe game. In het spel heb je de keuze uit single player, multi player, platform en puzzle modi. Voordat je verder kan naar de volgende race moet je minimaal een bronzen medaille halen, iets wat vaardigheden vereist aangezien je met 700 kilometer per uur het parcours over gaat dat niet voorzien is van vangrails.

avatar van scarab3905
sommige tracks zijn erg chaotisch wat de game daarom niet echt super maakt hellaas.

sommige cars zijn ook erg langzaam en sommige zijn lastig om onder controle te houden.

jammer, had er zo na uit gekeken.
dan maar verder met trackmania nations

*2,5 sterren*

avatar van DoraRing
deze kost op steam 40 dollar.
ligt het aan mij of is steam belachelijk duur?
Op bol.com is ie 30 euro.

De richtprijs bij de release was €40.
Denk er wel aan dat $40 op het moment overeen komt met ongeveer €30, zelfs nog iets minder. Lijkt me dus een redelijke prijs.