Little Nightmares: Secrets of the Maw (2017)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Platform / Puzzle

Ontwikkeld door Tarsier
Uitgegeven door Bandai Namco

Onthul alle geheimen van The Maw in dit parallel ontsnappingsverhaal waarin je speelt als de Runaway Kid, een andere gevangene op zoek naar een uitweg uit deze ongelukkige plaats. Verdeeld over drie hoofdstukken, The Depths, The Hideway en The Residence, zal de Kid een ander verborgen deel van The Maw verkennen, dat een ander perspectief op Six' avonturen zal geven.

Leuke DLC om meer van de Little Nightmare wereld te proeven. De sfeer is wederom creepy en mysterieus. 'Puzzels' en platforming zitten on par met de gewone game. Het is allemaal wat kortjes en het voelt minder rond (minder bevredigend begin-midden-einde), zoals je van een DLC zou verwachten, maar als je Little Nightmares een goede game vind dan gaat deze je meer geven van wat je zoekt.

avatar van Julian McArthur
heerlijke DLC die ook (mijn inziens) echt een meerwaarde biedt om het verhaal toch iets beter te begrijpen. Prachtig gelinkt aan het hoofdverhaal. Vond het bij momenten wel tricky maar na wat trial & error is het dan toch gelukt hehe.