menu

Mortal Kombat 11 (2019)

Alternatieve titel: Mortal Kombat XI

mijn stem
geen stemmen

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Fighting
single player / multi player / online

Ontwikkeld door NetherRealm
Uitgegeven door Warner Bros.

In deze elfde uitgave van de bekroonde franchise, zal de strijd om de Outer Realms weer losbarsten. Buiten de lijst van klassieke karakters is er dit keer een geheel nieuw Custom Character Variation-systeem, waarmee spelers hun favoriete vechters kunnen personaliseren. Daarnaast introduceert het spel ook een nieuw filmisch verhaal dat voortborduurt op de epische saga die inmiddels zijn 25e jaar ingaat.

  • vanaf 23 april te koop voor de PC
  • vanaf 23 april te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf 23 april te koop voor de Xbox One
  • vanaf 10 mei te koop voor de Nintendo Switch

TRAILER

https://www.youtube.com/watch?v=mWytXS73aFI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

zoeken in:
avatar van Sinner
theo79 schreef:
He-Man, Skelletor, Orco en dat soort characters zouden dan wel leuk kunnen zijn.


Nou...dan zal ik banjo eens blij maken. Als ik dan toch een volledig nieuwe fighter zou willen - dan zou Masters of the Universe een van mijn drie favoriete franchises zijn om mee aan de slag te gaan Legio diverse karakters en absurde fighting styles die je daar in kan verwerken - laat staan achtergronden en whatever.

De overige twee spreken ook een beetje voor zichzelf vind ik - Star Wars en Transformers. Waarbij Masters of the Universe en Star Wars het liefst in 2D en Transformers vanwege de diverse transformaties het liefst in een 3D omgeving (niet al te groot trouwens, maar wel de mogelijkheid om gebruik te maken van bvb de optie om te veranderen in een Jet, Truck of whatever).

Maar helaas. Het zal wel bij dromen blijven. Maar inderdaad ik heb inderdaad hetzelfde idee - ik houd MK toch liever een beetje eh...'serieus'? Of 'in stijl'? Of hoe je het ook zou noemen.

avatar van theo79
Sinner

Er komt trouwens wel een power rangers fighting game aan in ik geloof April. Tot nu toe vind ik het er wel aardig uitzien. Maar een master of the universe fighting game zou inderdaar ook niet gek zijn.

Een mortal kombat hoort inderdaad een beetje serieus te zijn of mischien beter gezegt een beetje duister. Daar gaat een Shaggy denk ik niet bij helpen.

avatar van banjo
Mortal Kombat 11 Hands-on Preview - nl.ign.com


He-Man met die paarse panther zie je dat al voor je Panthor - He-Man - MOTU - Masters of the Universe - YouTube.
Met die grote zwaarden en bijlen dat zou verplichte kost worden he...
Nu haal ik hem misschien wel denk ik, als het maar niet zo standaard word als de vorige Mortal Kombat XL.
alleen om het grafische doe ik het niet.

avatar van theo79
banjo schreef:
Mortal Kombat 11 Hands-on Preview - nl.ign.com


He-Man met die paarse panther zie je dat al voor je Panthor - He-Man - MOTU - Masters of the Universe - YouTube.
Met die grote zwaarden en bijlen dat zou verplichte kost worden he...
Nu haal ik hem misschien wel denk ik, als het maar niet zo standaard word als de vorige Mortal Kombat XL.
alleen om het grafische doe ik het niet.


Persoonlijk vond ik Mortal Kombat xl wel goed. Deze mk 11 kijk ik nu ook enorm naar uit. Laat het maar April zijn wat dat betreft


avatar van Sinner


Vind ik overigens geen ramp. Ik moet zeggen dat het hele Gear gebeuren voor mij bij Injustice 2 ook nog altijd eerder cosmetisch is aangezien ik me vooral beperk tot couch vs games en dus niet bepaald competetief speel. Dat vind ik ook het leuke aan Doa bvb - het unlocken van alle diverse kostuums.

avatar van banjo
Ik meende dat deze MK ook een soort perks krijgt voor kleding tatoeage's, hoeden etc etc
of hebben we het nu over zelfde mannen?
Ik vind dit wel een gemiste kans lekker up levelen extra's krijgen en steeds sterker (groeien) is er nu niet meer bij.

avatar van Nomak
Characters sterker laten groeien is wel het allerslechtste dat je in een fighting game kan implementeren. Goed dat ze dat niet doen.

avatar van banjo
Tijdelijk dan.. een soort rage mode maar ik ga geen nieuwe dingen meer aankaarten...
'iedereen' wil gewoon weer precies dezelfde gameplay.
Ik wil graag vernieuwingen zien...

avatar van Nomak
banjo schreef:
Tijdelijk dan.. een soort rage mode
Dit kan, maar dat is niet echt wat je noemt "lekker up levelen extra's krijgen en steeds sterker (groeien)".
Als je zoiets zegt dan krijg ik de indruk dat je iets rpg achtigs bedoelt waar jouw character sterker wordt als je meer speelt. Dan kan je wel missen in een fighting game, zeker als het ook nog eens competititief wordt gespeeld.

avatar van Sinner
Nomak schreef:
Dit kan, maar dat is niet echt wat je noemt "lekker up levelen extra's krijgen en steeds sterker (groeien)". Als je zoiets zegt dan krijg ik de indruk dat je iets rpg achtigs bedoelt waar jouw character sterker wordt als je meer speelt. Dan kan je wel missen in een fighting game, zeker als het ook nog eens competititief wordt gespeeld.


Het zou kunnen mits je het beperkt tot een soort quest mode zoals bvb Mortal Kombat 5 / 6 / 7 hadden (of in ieder geval 6 en 7 als ik me niet vergis. Maar idd - in versus mode, online of whatever vind ik het ook een onnodige toevoeging. Het cosmetisch aspect vind ik een leuke toevoeging (hoewel ik dan wel weer liever een volledig costuum vrijspeel zoals vroeger of zoals in DOA) maar niet meer dan dat.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:34 uur

geplaatst: vandaag om 02:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.