Crash Team Racing: Nitro-Fueled (2019)

Alternatieve titel: CTR Nitro-Fueled

PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Racing / Action

Ontwikkeld door Beenox
Uitgegeven door Activision

Crash Bandicoot en zijn vrienden kruipen weer achter het stuur in deze remaster van Crash Team Racing. Herbeleef de authentieke CTR ervaring plus een hele hoop extra's, zoals nieuwe speltypen, personages, banen, power-ups en wapens. Ook is er dit keer de mogelijkheid om online met en tegen vrienden te racen in een online klassement.

• vanaf vrijdag 21 juni te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf vrijdag 21 juni te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf vrijdag 21 juni te koop voor de Xbox One

avatar van esteban
Is ondertussen al bekend of Spyro hier daadwerkelijk in zit? Dat is al lange tijd een gerucht.

avatar van Cervantes
esteban schreef:

Dat is nog niet bekend. Wel is er bekend gemaakt dat er ook personages en tracks beschikbaar zijn van Crash Nitro Kart. Een leuke bonus wat mij betreft.

2 kart spellen in 1 maand 1 met Sonic en 1 met Crash en ze zijn minder dan die 60 euro....
Maar ik vind wel dat ze gemiddeld hoger moeten scoren dan een 8 want anders weet je dat Mario Kart toch de kart kampioen is en die blijft leuk om te spelen.....
Ik denk dat het het budget-bak spellen gaan worden voor mij.