Crash Team Racing: Nitro-Fueled (2019)

Alternatieve titel: CTR Nitro-Fueled

PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Racing / Action

Ontwikkeld door Beenox
Uitgegeven door Activision

Crash Bandicoot en zijn vrienden kruipen weer achter het stuur in deze remaster van Crash Team Racing. Herbeleef de authentieke CTR ervaring plus een hele hoop extra's, zoals nieuwe speltypen, personages, banen, power-ups en wapens. Ook is er dit keer de mogelijkheid om online met en tegen vrienden te racen in een online klassement.

Jeffavoriet schreef:
Take all short-cuts trophy. Heb wel elke indivuele vlucht route trophy maar allemaal niet. Heel apart

Zeker dat je geen gemist hebt? In Blizzard Bluff zijn er 4 denk ik

Oude Observator schreef:

Zeker dat je geen gemist hebt? In Blizzard Bluff zijn er 4 denk ik

Ik weet het vrijwel zeker. Heb daarna ook nog zelfs een walktrough bekeken en ik heb ze echt allemaal gehad. Ach het is ook niet heel erg ofzo. Maar wel opvallend.

Das gewoon ferm kut.

Ik heb de platinum voor CTR, mag er niet aan denken dat ik hem door zoiets niet had kunnen halen

Oude Observator schreef:
Das gewoon ferm kut.

zo dat is wel een prestatie. Ik ben niet zo heel goed in kart gaming race spellen op 1 of andere manier

Jeffavoriet schreef:

Ja, op de Time Trials heb ik wel even gezwoegd, dat was in september 2019.

Een paar maanden later voegden ze Emperor Velo toe, die NOG sneller is dan Oxide. Voor sadomasochisten