The Outer Worlds (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Obsidian
Uitgegeven door Private Division en Take-Two

In de toekomst heeft de alsmaar groeiende commercie het mogelijk gemaakt dat bedrijven de ruimte beginnen te koloniseren. Tijdens je doorreis op een kolonistenschip, op weg naar de verste rand van de Melkweg, lig je veilig te pitten in je hypersleep pod, als je plotseling vroegtijdig wakker wordt gemaakt. Je bevindt jezelf te midden van een grootse samenzwering die de kolonie Halcyon dreigt te vernietigen. Al snel wordt je heen en weer gesleurd tussen de facties van de verschillende bedrijven, die allemaal strijden om macht in deze uithoek van de ruimte.

zijn er nog mensen bezig met The Outer Worlds !?
Het is zo stil hier..

Effekes nie.

Is er al een DLC?

Nope.

avatar van Janor
Ondanks veel lof kon ik me hier maar moeilijk mee vermaken en halverwege heb ik er dan ook de brui aan gegeven. De game kwam op mij gedateerd over, zowel grafisch als qua gameplay. Het verhaal had potentie maar de uitwerking vond ik vreselijk. Jammer, had wel weer eens zin in een echt goede RPG.