Toki (2018)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One
Platform / Shooter

Ontwikkeld door Golgoth
Uitgegeven door Microïds

Toki gaat weer op avontuur! De cultgame, de actie-/platformgame die oorspronkelijk uitkwam voor de arcadekast in 1989, maakt een comeback in een nieuwe versie. Volledig opnieuw met de hand getekend en helemaal opnieuw georkestreerd. Toki de strijder leeft rustig in de jungle, samen met zijn geliefde Miho. Dan duiken de wrede voodoo-heks Vookimedlo en de gemene demon Bashtar uit het niets op. Ze ontvoeren Miho en veranderen de arme Toki in een chimpansee. Hij is nu harig, traag en nonchalant geworden.

Remake van Toki (1989)