God Eater 3 (2018)

PlayStation 4 / PC

Ontwikkeld door Bandai Namco
Uitgegeven door Bandai Namco

Wanneer vanuit het niets een nieuwe levensvorm de kop op doet, en een bedreiging vormt voor al het leven op Aarde, lijkt dit het einde van de mensheid. Deze monster, Aragami genaamd, lijken volledig bestand tegen conventionele wapens. De enige hoop voor de mensheid zijn zogenaamde "God Arcs". Deze levende wapens maken gebruik van cellen van de Aragami - maar kunnen enkel worden gehanteerd door de vaardige "God Eaters".